Annons

Annons

Annons

Annons

På Stan

Ny satsning på Asecs ska attrahera föräldralediga: ”Inte så traditionellt för ett köpcenter”

Sång, gympa, yoga och en massa bus – med en helt ny satsning vill Asecs bli den givna mötesplatsen för föräldralediga.

– Det är en jätteviktig målgrupp för oss, säger Anette Lindblad, marknadschef på Asecs.

Text: 

Bakom satsningen står Anette Lindblad, marknadschef på Asecs, och Tina Gardestrand, projektledare.

Bild: Robert Eriksson

Annons

Varje måndag och onsdag från och med den 21 februari kommer en ny familjesatsning, under namnet Toddler time, arrangeras på Asecs.

Läs vidare med Digital!

8 kri veckan i 8 veckor

Läs dina lokala nyheter för 8 kr/vecka i 8 veckor - du betalar 32 kr/månad. Därefter tillsvidare 129 kr/månad.

Ingen bindningstid. Säg upp när du vill.

Visa vad som ingår i Digital

Det här ingår i Digitalpaketet

  • Alla lokala nyheter på vår sajt och nyhetsapp.
  • Läsarshoppen med mängder av erbjudanden – spara tusenlappar!
  • Nyhetsbrev med de senaste nyheterna – direkt i mejlen varje dag.

Annons

Annons

Till toppen av sidan