Vår ambition är givetvis att alla ska få plats på restaurang Sjön. Men, ibland har vi fullbokat och måste då fokusera på de gäster som bokat bord i förväg. Eftersom vår restaurang är väldigt stor till ytan så kan det ibland upplevas som att den inte är fullsatt, trots att vår kapacitet för antal gäster är nådd. Givetvis gör vi vårt bästa för att ta emot drop-in gäster som vill dricka något gott i solen, men det får inte vara på bekostnad av de gäster som förbokat bord.

Relaterat: Snuvad på kvällsmys på Sjön

Vi arbetar aktivt med förbättringar i rutiner och rekryterar personal. Under sommaren har det varit mycket svårt att anställa erfaren personal, men vi jobbar hårt framåt och ska göra allt för att undvika liknande händelser.

Hoppas att vi kan få ert förtroende fler gånger trots det som inträffat och jag hoppas ni kan godta vår uppriktiga ursäkt.

Vänligen, delägarna Sjön.

Fred & Frida